- شرکت British Airways به گزارش های تعمیر و نگهداری دیجیتال، صرفه جویی در کاغذ و تسریع در روندهای مهندسی روی آورده است.
- سیستم دیجیتال جدید که E-Logs نام دارد، داده های زمان واقعی را در مورد عملکرد هواپیما ارائه می دهد.
- استفاده از آیپدهای تخصصی ارتباط شفاف را تضمین می کند و بخشی از یک برنامه سرمایه گذاری گسترده تر است.
در صنعت هوانوردی که تصمیمات به طور فزاینده ای توسط عوامل مرتبط با پایداری هدایت می شود، این چیزهای کوچک می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، British Airways به گزارش های تعمیر و نگهداری دیجیتال روی می آورد، که علاوه بر صرفه جویی در حجم کاغذ، روندهای مهندسی را نیز تسریع می کند.
عیب یابی سریعتر
همانطور که British Airways در اوایل این هفته توضیح داد، سیستم جدید به عنوان E-Logs شناخته می شود و مزایای آن بسیار فراتر از بیش از 900000 قطعه کاغذ است که هر سال صرفه جویی می کند. به گفته شرکت حامل پرچم بریتانیا، اکنون میتواند از دادههای بیدرنگ ارائهشده توسط سیستم دیجیتال جدید، که عملکرد هواپیما را بر اساس ناوگان گسترده ردیابی میکند، بهرهمند شود. این BA را قادر می سازد تا با تعمیر و نگهداری از همه جلوتر باشد.
به طور خاص، شرکت هواپیمایی ملی که مقر هیترو است و عضو موسس oneworld میتوانند از این دادههای دیجیتال زنده برای شناسایی مشکلات در زمان یا حتی قبل از بروز آنها استفاده کنند. چنین روشهای تشخیصی اولیه به این معنی است که هواپیمای درگیر میتواند زودتر تعمیر شود، که باعث کاهش زمان توقف و بازگشت سریعتر آنها به آسمان میشود.
یک مزیت کلیدی این است که خلبانان می توانند مشکلات را به صورت زنده ثبت کنند، به این معنی که تیم های تعمیر و نگهداری مربوطه قبل از رسیدن هواپیما در مورد ماهیت مشکل هشدار داده اند. در مواردی که قطعات جدید یا جایگزین مورد نیاز است، این امر باعث میشود تیمها در هنگام سفارش آنها زودتر عمل کنند.
راه حل مدرن تر
قبل از اجرای این استراتژی جدید، گزارش های مربوط به تعمیر و نگهداری هواپیما بر روی کاغذ نگهداری می شد که British Airways آن را به عنوان «سیستم پرهزینه و وقت گیر» توصیف می کند. پیش از این، خلبانان مسائل مربوط به هواپیما را به صورت دستی رونویسی میکردند و گزارشها سپس به تیمهای تعمیر و نگهداری منتقل میشد، تیمهایی که وظایف را انجام میدادند و برگهها را به صورت کتبی بهروزرسانی میکردند.
اندی بست، مدیر ارشد فنی BA، اظهار داشت:
“سرمایه گذاری ما در ابزارهای نوآورانه ای مانند این به این معنی است که می توانیم از تیم های خود برای شناسایی و ارائه راه حل های پیش از موعد حمایت کنیم. با جایگزینی فرآیندهای دستی وقت گیر با فناوری دیجیتال، ما دائما در حال بهبود قابلیت اطمینان ناوگان هواپیماهای خود هستیم و در نتیجه تجربه مشتریان ما.”
با احترام، به اطلاع شرکتهای پیشرو در زمینه نرمافزارهای هوانوردی و تعمیر و نگهداری پیشبینانه میرسانیم که شرکت ناوک هوشمند پویان، با تجربهای چندین ساله در زمینه مشاوره و تامین سختافزارهای لازم برای صنعت هوانوردی و نگهداری پیشبینانه، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات به شما عزیزان اعلام مینماید.
تیم متخصص و با تجربه ما، آماده است که با رویکردی کاملاً تخصصی و متناسب با نیازهای شما، به شما در تحقق راهحلهای بهروز و موثر در زمینه نرمافزارهای هوانوردی و نگهداری پیشبینانه کمک نماید.
خدمات ارائه شده توسط شرکت ما شامل امور زیر میباشد:
- مشاوره در زمینه انتخاب و تنظیم سختافزارهای لازم برای پروژههای هوانوردی و نگهداری پیشبینانه.
- سرمایه گذاری سخت افزاری جهت تست
- تامین سختافزارهای مورد نیاز با کیفیت بالا و قیمت مناسب.
- ارائه خدمات پشتیبانی و مشاوره پس از فروش.
ضمناً، ما به پایبندی به مهلتهای تعیین شده و ارائه خدمات با کیفیت بالا از طریق همکاری مستمر با شما متعهد هستیم.
لطفاً در صورت تمایل به استفاده از خدمات ما یا درخواست اطلاعات بیشتر، با ما تماس حاصل فرمایید. ما آماده همکاری با شما هستیم و امیدواریم که بتوانیم به نیازهای شما پاسخ مناسبی ارائه دهیم.
بدون دیدگاه